ИНФОРМАЦИЯ ЗА АПТЕКАТА, ПРЕДМЕТ
„АБЦ ФАРМАСИ“ ООД, ЕИК: 207106175, седалище и адрес на управление: гр. Варна, р-н Одесос,. ул. Георги Раковски, бл. 16, ет. 3, ап. 5, (наричано по-долу „ПРОДАВАЧА“ или „АПТЕКАТА“), притежаващо разрешение номер АП – 4406/22.08.2023 г. за извършване на търговия на дребно с лекарствени продукти в аптека, издадено от Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата (наричана по-долу „ИАЛ“) по чл. 229, ал.2 от Закона за лекарствата в хуманната медицина (наричан по-долу „ЗЛПХМ“ ).
Адрес на физическия обект на АПТЕКАТА : гр. Пловдив, бул. „Свобода“ 65 А, с ръководител: Николета Георгиева Прончева
Друга информация, публикувана в ОУ по-долу или на други места в този уебсайт: номенклатура, съдържаща международни непатентни наименования и търговските имена на предлаганите лекарствени продукти; цена на лекарствените продукти; стойността на транспортните разходи, невключени в бруто цената на лекарствените продукти, свързани с тяхната доставка;начин на плащане, доставка и изпълнение на договора за продажба от разтояние, правото на Потребителя да се откаже от договора и условията, при които лекарствения продукт може да не бъде приет; и др.
„АБЦ Фармаси” ООД приема поръчки денонощно, всеки ден от седмицата. Поръчките се осъществяват чрез сайта www.abcpharmacy.bg, след като избраните продукти бъдат добавени в количката. За завършване на поръчката е необходимо съгласие с Общите условия. Доставките на поръчани продукти се извършват само на територията на България. Клиентите могат да изберат от следните методи на доставка:
• Доставка до адрес, посочен от клиента
• Доставка до офис на Еконт или автомат Еконтомат*
• Доставка до избрана аптека АБЦ ФАрмаси с опцията „Вземи от аптека“/Click & collect
*„АБЦ ФАрмаси” ООД използва услугите на куриерската фирма Еконт за доставка на всички поръчани артикули. Приемайки Общите условия, клиентът се съгласява и с условията за доставка. При доставка до офис на Еконт/Еконтомат, клиентът има 5 работни дни от доставката, за да я вземе. За поръчки до аптека АБЦ ФАрмаси клиентът има 14 дни за получаване, след което поръчката се анулира и върнат в склад, без възстановяване на платената сума. Пълните условия за доставка са достъпни тук>>.
„АБЦ ФАрмаси” ООД има право да не достави всички или част от поръчаните продукти и/или да забави доставка по обективни причини като изчерпване на складови наличности, грешни данни на клиента, извънредни ситуации и др., като уведомява клиента по телефон или имейл.
„АБЦ Фармаси” ООД не може да гарантира наличността на продуктите при приключване на поръчката, като в такива случаи единственото задължение е връщането на предварително платените суми за липсващите продукти.
„АБЦ Фармаси” ООД осигурява правилното опаковане и транспортиране на продуктите, запазвайки техните качества и ефективност.
Всички продукти са с гаранция за съответствие спрямо законовите изисквания за договора за продажба.
Клиентът може да върне продукт за своя сметка в рамките на 14 дни, ако няма следи от употреба и е в запечатана оригинална опаковка. Това право не важи за лекарствени продукти и медицински изделия от www.abcpharmacy.bg.
Ако условията за връщане са изпълнени, „АБЦ Фармаси” ООД връща платената сума чрез същия платежен метод, освен ако клиентът не е поискал друг метод, който не изисква допълнителни разходи.
Клиентът може да се откаже от покупката без причина и без да заплаща обезщетение в срок от 14 дни след получаване на стоката. За да упражни това право, клиентът трябва ясно да уведоми „АБЦ Фармаси” ООД преди изтичане на този срок.
Отказ може да се направи чрез стандартен формуляр изпратен до: [email protected]
Стандартен формуляр за отказ:
(попълва се и се изпраща само ако се желае отказ от договора)
• До (име на търговеца, адрес и контакти на търговеца):
• Уведомявам/уведомяваме, че се отказвам/отказваме от договора за покупка на стоките/услугите: ___________
• Поръчано на/получено на: ___________
• Име на клиента: ___________
• Адрес на клиента: ___________
• Подпис на клиента (ако е на хартиен носител): ___________
• Дата: ___________
*Ненужното се зачертава.
Във всички случаи на връщане, клиентът трябва да изпрати стоката обратно на "АБЦ Фармаси" ООД на свои разноски, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни след като е уведомил "АБЦ Фармаси" ООД за решението си да се откаже от покупката. Крайният срок се счита за спазен, ако стоката е изпратена преди изтичането на тези 14 дни. В случай че клиентът упражни правото си на отказ от договора от разстояние, "АБЦ Фармаси" ООД ще възстанови цялата платена сума, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни след като е бил уведомлен за решението за отказ. Възстановяването на сумата се извършва със същото платежно средство, което клиентът е използвал при първоначалната транзакция, освен ако клиентът изрично не е съгласен да се използва друго средство, без да се увеличават разходите за него.
Предвид спецификата на продуктите, които се продават в онлайн аптеката АБЦ Фармаси, и поради съображения, свързани с хигиената или здравната защита на пациентите/потребителите на сайта (чл. 57, т.5 от Закона за защита на потребителите), при връщане стоката трябва да бъде в оригиналната си опаковка, ненарушена, неизползвана и в пълен комплект, ако има такъв. При неспазване на тези условия си запазваме правото да откажем приемането на върнатата стока и да не възстановим платената сума.
Продуктите, за които може да се упражни правото на отказ, включват следните категории:
• Арома-дифузори;
• Книги, списания, игри;
• Устройства (с изключение на инхалатори и ректални термометри);
• Здравни документи;
• Козметични аксесоари (като чанти, несесери, опаковки, играчки, декларации и други подобни);
• И други продукти, които не са свързани с хигиената и здравната защита на пациентите/потребителите.
Правото на клиентите да върнат закупени продукти от www.sopharmacy.bg НЕ ВАЖИ ЗА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ и медицински изделия.