Станица / Рекламации

За стоки, за които е приложима рекламация, включително, но не само, след установяване на фабричен дефект на закупени медицински изделия: когато стоките не отговарят на индивидуалните изисквания за съответствие с договора и на обективните изисквания за съответствие, доколкото не се прилагат други процедури и срокове по специален закон, например, срокът на годност при бързо развалящи се продукти и въобще сроковете и процедурите съгласно ЗЛПХМ и Закона за храните, Потребителят има право да предяви рекламация за несъответсвие на стоката, включително на стоката, съдържаща цифрови елементи, като по-конкретно има право (при условията по чл. 33 – 36, ал. 41, т. 3 и сл. и в сроковете по чл. 45 от Закона за продажба на стоки), като свърже ПРОДАВАЧА по телефона или по електронна поща (имейл):

 

(i) Да предяви рекламация, като поиска от ПРОДАВАЧА да приведе стоката в съответсвие;

(ii) Да получи пропорционално намаляване на цената;

(iii) Да развали договора;

Ако съответния продукт не е наличен (изчерпан е), може да се замени с равностоен продукт, като замяната може да се осъществи само със съгласието на Потребителя, а при несъгласие сумата му/и се въстановява в срок от 20( двадесет) дни. Разходите по транспортирането при връщането на продуктите са за сметка на ПРОДАВАЧА.

 

При нарушена или разкъсана първична и/или вторична опаковка на стоката поради неправилно транспортиране, Потребителят може да предяви правото си на рекламация в момента на получаване на стоката. В случай че Потребителят приеме пратката на своя отговорност и не предяви претенции, евентуално последващата рекламация се счита за недействителна.